رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

طرح بازنشستگی پیش از موعد در مجلس کارشناسی می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۴:۳۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۰۵۷۷
طرح بازنشستگی پیش از موعد در مجلس کارشناسی می‌شود
مهدی عیسی زاده گفت: برای اینکه صندوق‌های بازنشستگی و بازنشستگان متحمل آسیب نشوند، طرح بازنشستگی پیش از موعد را مراعا قرار دادیم تا کارشناسان بررسی‌های دقیق تری انجام دهند.

به گزارش برنا؛ تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، شرایط جدیدی برای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت و دستگاه‌‌های اجرایی تعیین کردند. آنها اخیرا به یک فوریت لایحه‌ای رای مثبت دادند که در صورت تصویب نهایی به دولت اجازه داده می‌شود کارکنان واجد شرایط وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی که حداقل 25 سال سابقه خدمت دارند را بازنشسته کند.

مهدی عیسی زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به سرنوشت این طرح گفت: در حال حاضر این طرح در کمیسیون اجتماعی به مراعا (بلا تکلیف ماندن) گذشته شده است.

او افزود: برای اینکه صندوق‌های بازنشستگی و بازنشستگان متحمل آسیب نشوند، این طرح را مراعا قرار دادیم تا کارشناسان بررسی‌های دقیق تری انجام دهند.

عیسی زاده در ادامه تاکید کرد: فعلا درخصوص این طرح نمی‌توان نظر داد و باید منتظر بمانیم کارشناسان امر، زوایای مختلف آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند و نتیجه را اعلام کنند.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز