با همکاری سازمان مدیریت پسماند و اداره کل آموزش صورت گرفت؛

خانواده ۱۸۰هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۰۸۸۶
خانواده ۱۸۰هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند
مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت طرح کاپ گفت: خانواده 180هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می‌شوند.

به گزارش برنا؛ سیدمرتضی میرپور، مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت طرح کاپ و ضرورت همه گیری و اجرای مطلوب آن در کلانشهر تهران گفت: اینکه برای موفقیت این طرح فقط سازمان مدیریت پسماند یا مجموعه معاونت خدمات شهری فعال باشند کافی نیست بلکه باید همه کارمندان و کارکنان شهرداری به عنوان سفیران این طرح به میدان بیایند و بتوانند در فرهنگ سازی و اجرای مناسب آن به مجموعه مدیریت شهری کمک کنند.

او افزود: ما حدود 60 هزار کارمند در شهرداری تهران داریم که اگه به طور میانگین هر خانوار را 3 نفر در نظر بگیریم، چیزی حدود 180 هزار نفر آماده هستند که این طرح را اجرا و معرفی کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با بیان این مطلب که این 180 هزار نفر در صورتی می‌توانند سفیر اجرای طرح کاپ باشند که آموزش‌های لازم را ببینند، بیان کرد: طی نشست‌هایی که با مدیران سازمان مدیریت پسماند داشتیم، مقرر شد این طرح را به کارکنان شهرداری تهران آموزش دهیم؛ اینکه فلسفه این طرح چیست، چگونه باید اجرا شود و کارمندان و کارکنان شهرداری تهران چطور به عنوان سفیران کاپ فعالیت کنند.

میرپور ادامه داد: ما آمادگی برگزاری دوره‌های فراگیر را داریم اما این دوره‌ها به دلیل شیوع کرونا باید به صورت مجازی برگزار شود. در این زمینه نیز اطلاعات و سرفصل‌هایی که سازمان مدیریت پسماند در اختیار ما قرارداده به همراه کلیپ‌های آموزشی در سامانه مجازی بارگذاری خواهد شد و بعد از مهلت اعلام شده به منظور اینکه ارزیابی اثربخشی داشته باشیم، آزمون طرح کاپ هم از همکاران گرفته می‌شود.

او تاکید کرد: همچنین با توجه به اهمیت این طرح و ضرورت اجرای آن، برای اینکه همه کارکنان شهرداری برای دیدن آموزش‌ها و اجرای آن تشویق شوند گواهی‌نامه آموزش ضمن خدمت نیز پس از موفقیت در آزمون صادر می‌شود که در مسیرهای ارتقای شغلی از آن بهره خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز