کشف ۵ میلیاردی اموال مسروقه

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۱۱۵۲
کشف ۵ میلیاردی اموال مسروقه
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از کشف 5 میلیاردی اموال مسروقه و دستگیری زوج سارق منزل خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و دوم آذر ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری 128 تهران نو تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

او عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، بیستم آذر ماه حدود ساعت 1730 منزل خود را واقع در خیابان امام حسین، ترک کردم و پس از چند ساعت  به محل سکونتم مراجعه متوجه شدم سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی ساختمان مقادیر زیادی طلا به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد که زن و مردی جوان در صحنه سرقت حضور دارند که با رصد های اطلاعاتی چهره سارقان شناسایی و مشخص شد که این زن و مرد رابطه  خویشاوندی با شاکی دارند.  

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی هویت سارقان هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی  دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه کشف و متهمان پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ کارآگاه کنجوریان در پایان به اشاره به اینکه متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کردند، افزود: اموال مکشوف تحویل مال باخته شد و  متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان  شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز