رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

پلاک شهرستانی های ساکن تهران جریمه نمی شوند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۱۱۹۶
پلاک شهرستانی های ساکن تهران جریمه نمی شوند
سردار محمدحسین حمیدی از عدم جریمه تهرانی هایی که با پلاک شهرستان تردد می کنند، خبر داد.

به گزارش برنا؛ رئیس پلیس پایتخت در نخستین روزهای اجرای محدودیت های کرونایی در رابطه با خودروهای پلاک شهرستان که در تهران ساکن هستند گفت: افراد فقط و فقط با مجوز فرمانداری این خودروها می توانند در تهران تردد کنند. فرم هایی پیش بینی شده است و شهروندانی که خودروهای آن ها پلاک شهرستان است و ساکن تهران هستند می توانند با پر کردن این فرم و ثبت نام در فرمانداری تردد کنند. این فرم ها تحویل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت می شود و به این افراد برای تردد کمک خواهد شد.

پس از این اتفاق اما فرمانداری از عدم وجود هرگونه ساز و کار برای این قبیل خودروها خبر داد و بار دیگر نگرانی به سراغ این شهروندان آمد. در این میان پورتال خبری وزارت کشور نیز خبر از عدم جریمه خودروهای پلاک شهرستان در تهران داد اما برخی اظهارنظرها همچنان این فضا را پر ابهام نگه داشته است.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: این یک مشکل سراسری است و راهور ناجا در این خصوص به زودی تصمیم گیری خواهد کرد. 1400 شهر در کشور با چنین معضلی مواجه است.

او افزود: قانون می گوید که هرکسی باید در محل سکونت خود با پلاک همان محل تردد کند. این قانون برای چنین روزهایی باید اجرا و یا اصلاح شود. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: خودروهای پلاک شهرستان که در تهران تردد می کنند، در حال حاضر جریمه نمی شوند اما منتظر یک تصمیم گیری کشوری هستیم.

//انتهای پیام: 3

نظر شما