رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پی اولین کارآزمایی واکسن کرونا مطرح کرد؛

دستیابی به واکسن کرونا از ۶ مسیر/ توانایی تولید ۱۲ میلیون دوز واکسن در ماه را داریم/ مطابق با علم روز به تولید واکسن می پردازیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۱۵۷۹
دستیابی به واکسن کرونا از ۶ مسیر/ توانایی  تولید ۱۲ میلیون دوز واکسن در ماه را داریم/ مطابق با علم روز به تولید واکسن می پردازیم
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ماهانه یک و نیم میلیون دوز را تولید می‌کنیم. تجهیزات را تهیه و تولید می‌کنیم و توانایی تولید 12 میلیون دوز واکسن در ماه را داریم.

به گزارش برنا؛ محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه مرحله نخست کارآزمایی انسانی که صبح امروز در ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت قاسم سلیمانی گفت: از ابتدای شیوع کرونا مقام معظم رهبری تاکید کردند و افزوند تمامی ظرفیت ستاد در اختیار قرار بگیرد. در آن روزها با وزیر بهداشت تماس گرفتم و ما اولین جلسه ستاد کرونایی را شب انتخابات در منزل برگزار کردیم.

او افزود: محوری‌ترین اقدام ستاد را ساماندهی کردیم. این در حالی است که توانستیم ونتیلاتور، ماسک و مواد ضد عفونی کننده را تامین کنیم در هر جای دنیا هر دارویی که احتمال تاثیرگذاری داشته در ستاد اجرایی امام زیر دو هفته تامین شده است.

به گفته این مقام مسئول دستیابی واکسن کرونا را در 6 مسیر دنبال می‌کنیم. امروز نمی‌توانیم محبت‌های دانشمندان کشور را نادیده گرفت. سه مسیر دیگر هم به غیر از تزریق کارآزمایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

 مخبر ادامه داد: این اتفاق یک کار گروهی بود. تولید آزمایشگاهی و حل مسئله مردم مورد توجه است. مردم بدانند با پشتیبانی‌های دانشمندان و وزرا کشور دچار مشکل نمی‌‎شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: ظرف 2هفته آینده آمادگی تولید 1.5 میلیون دوز واکسن را داریم و تولید 12میلیون دوز در ماه آینده در دستور کار است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز