سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری:

دستگیری ساقی مامورنما در تهران/ هر گرم ۵۰ تومان

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۱۶۰۰
دستگیری ساقی مامورنما در تهران/ هر گرم ۵۰ تومان
فروشندگان موادمخدر که در قالب مامور اقدام به فروش مخدر گل می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پبشگیری پایتخت در خصوص پرونده مامورنماهایی که اقدام به فروش موادمخدر می کردند گفت: دو نفر در روزهای گذشته در حین فروش موادمخدر دستگیر شدند که از LED مخصوص خودروهای انتظامی استفاده کرده و تحت عنوان مامور اقدام به فروش ماده مخدر گل می کردند.

او افزود: این موادمخدر در بسته بندی های آجیل به فروش می رسید. از این افراد با 25 سال سن و نداشتن سابقه قبلی نزدیک به نیم کیلو موادمخدر کشف شد که توسط مامورین کلانتری 138 جنت آباد دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این افراد مدعی هستند که هر گرم را به قیمت 50 هزار تومان به فروش می رساندند و در محلات غرب تهران بیشتر فعالیت می کردند. آنان چهره خود را نیز موجه و شبیه به پلیس می کردند اما لباس شخصی بر تن داشتند.

متهم این پرونده گفت: ما از LED و سیمای پلیسی استفاده می کردیم تا هیچ کس به ما مشکوک نشود و در ترافیک گرفتار نشویم. در خط ویژه نیز ترد می کردیم و کسی مقابل ما را نیز نمی گرفت و به راحتی می توانستیم مخدر گل بفروشیم و روزانه نزدیک به 20 نفر موادمخدر به فروش می رساندیم.

سردار حسین رحیمی در این خصوص گفت: همواره تلاشمان این است تا تمامی خودروهایی را که از خطوط ویژه عبور می کنند، کنترل کنیم اما به علت این که همواره از مقامات ارشد هستند و باید به سرعت به محل مورد نظر خود برسند در این عرصه محدودیت هایی نیز وجود دارد. کنترل ها ادامه دارد و اجازه نمی دهیم در این عرصه سواستفاده کنند. به همکاران در خطوط ویژه نیز تاکید می کنم که کنترل ها را بیشتر کنند. ما حتی خودروهای امدادی را نیز مورد کنترل قرار خواهیم داد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز