برنا گزارش می دهد؛

سلطان سرقت باتری خودرو دستگیر شد/روش عجیب سرقت از زبان سارق

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۱۷۱۷
سلطان سرقت باتری خودرو دستگیر شد/روش عجیب سرقت از زبان سارق
سرهنگ محمد کالوسی از دستگیری یکی از حرفه ای ترین سارقان باتری شهر تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خصوص دستگیری یکی از سارقین حرفه ای لوازم خودرو گفت: یک مرد مسن در روزهای اخیر در شمال تهران دستگیر شد که در کم تر از یک دقیقه باتری خودروها را به سرقت می برد.

او افزود: این سارق در مواجهه با خودروهایی که قفل کاپوت دارند با مشکل مواجه می شد و این فرد پس از 50 فقره سرقت توسط مامورین انتظامی این واحد پلیسی دستگیر شد.

متهم این پرونده در ادامه گفت: من نخستین بار است که دستگیر شده ام و 3 ماه است به این کار مشغول شده ام. باتری و لوازم خودرو را به سرقت می برم.  همزمان با آغاز پاییز به این شیوه سرقت روی آورده ام. من در سرقت های خود، گلگیر جلوی سمت راننده را شکسته و از آن قسمت شاسی باز کردن کاپوت را کشیده و براحتی کاپوت را باز کرده و باتری را به سرقت می بردم.

او افزود: من به شهروندان توصیه می کنم که حتما از قفل کاپوت استفاده کنند زیرا بارها مشاهده شده است که خودروهایی که قفل کاپوت داشته اند به آن ها نزدیک هم نشده ام زیرا کار را سخت می کند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر لزوم پیشگیری توسط شهروندان خاطرنشان کرد: این سارق با در مواجهه با قفل کاپوت عملا نمی توانست اقدامی انجام دهد و شهروندان نیز به علت عدم توجه به این موارد و عدم رعایت نکات ایمنی این فضا را برای سرقت مهیا می کنند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز