معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

طرح‌های زمین مانده در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شوند

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۸
طرح‌های زمین مانده در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخشی از پروژه‌های بزرگ استانی بر زمین مانده که از مدت ها شروع شده و پایانی برای آن‌ها مشخص نشده ارزیابی می شوند تا با حمایت بانک‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید از طریق قانون اصلاح ماده 56 (قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) به ثمر بنشینند.

به گزارش برنا؛ غلامرضا پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیشنهادات مطرح شده از سوی استاندار و معاونین در شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای اشتغال استان نیز ارزیابی و بررسی می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازدید از پروژه‌های دارای مشکل و فراهم کردن راه حلی برای راه اندازی آنها را از دیگر برنامه های سفر معاونین و مدیران عالی این وزارتخانه برشمرد و تصریح کرد:  پروژه سد تنگ سرخ که برای تأمین آب اشامیدنی مردم این منطقه حیاتی است و همچنین جاده یاسوج به شیراز که از محورهای مواصلاتی است و ارتباط با یکی از استان‌های بزرگ را برقرار می‌کند، از طریق ماده ۵۶ پیگیری می‌شود.

پناه از سفر معاونین به برخی از شهرستان‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری کارگروه اشتغال استان یکی از برنامه های این سفر است که در این کارگروه تسهیلات اشتغالزایی مورد نیاز به ویژه در حوزه روستایی که برای استان از اهمیت خاصی برخوردار است، تخصیص داده خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارامیدواری کرد که در کارگروه اشتغال تصمیمات اساسی در زمینه ایجاد اشتغال و تسهیلات مورد نیاز به ویژه اشتغال روستایی و مشاغل خانگی اتخاذ شود.

پناه در پایان اظهارکرد: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان،کشاورزان و عشایر نیز افراد فاقد بیمه را در  دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد را به صورت رایگان بیمه می کند.

به دستور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین این وزارتخانه (غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و حجت میرزایی معاون امور اقتصادی ) در سفری دو روزه برای بررسی وضعیت طرح های اشتغال زایی ،سرمایه‌گذاری، وضعیت بیکاری، بازدید از پروژه های نیمه تمام استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند.

نظر شما