مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی مطرح کرد:

حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده کوچک زنان روستایی بندرعباس

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۲۲۷۷
حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده کوچک زنان روستایی بندرعباس
لاله بشیرزاده گفت: در راستای موافقت‌نامه همکاری، کسب و کارهای آسیب دیده کوچک زنان روستایی بندرعباس بر اثر بیماری کرونا حمایت می شود.

به گزارش برنا؛ لاله بشیرزاده، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی در تشریح این خبرگفت: در راستای موافقت‌نامه همکاری صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی بندرعباس و سازمان ملل متحد، کسب و کارهای آسیب دیده کوچک زنان روستایی در اثر بیماری کرونا حمایت می شود.

او همچنین در خصوص اقداماتی که تاکنون در راستای این توافق نامه انجام شده است، خاطرنشان کرد: جهت حمایت از کسب و کار افراد مشغول در کارگاه های خیاطی ۳ هزار کیسه پارچه ای نگهداری نان و۴۵ هزار ماسک پارچه ای جهت توزیع بین روستائیان در این کارگاه ها دوخت شده است، با هدف تجهیز این کارگاه ها تعداد ۱۵ دستگاه چرخ خیاطی جک فول اتومات، ۱۵ اتوی بخار، ۲ عدد میز برش و ۲ عدد قیچی عمود بر برقی شماره ۵ نیز به  آنها اهدا شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: برگزاری کلاس های  آموزشی روش های پیشگیری از بیماری کرونا، توزیع ۳۰۰۰ بروشور آموزشی چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی، اهدای  بسته های  بهداشتی شامل ۴۵۰۰۰ ماسک، ۳۰۰۰ مایع ضد عفونی کننده، ۱۵۰۰۰۰ دستکش با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از دیگر اقداماتی است که در راستای این توافق نامه انجام شده است.

بشیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: توزیع یارانه های مشروط و حمایت از کارگاه های خانگی مشاغل کشاورزی زنان روستایی از دیگر اشکال حمایتی قرارداد مزبور می باشد که در حال انجام بوده و پس از اتمام به اطلاع عموم می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز