برنا گزارش می دهد؛

قربانی زورگیری در تهران به کما رفت/زورگیر: در حالت عادی نبودم

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۵:۵۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۳۶۶۲
قربانی زورگیری در تهران به کما رفت/زورگیر: در حالت عادی نبودم
زورگیری خشن در خیابان سعدی تهران منجر به کما رفتن قربانی شد.

به گزارش برنا؛ زورگیری های خشن در پایتخت باز هم ادامه دارد و این بار در مرکز شهر و در روز شاهد یکی از خشن ترین نمونه های آن در چند وقت اخیر بودیم که منجر به جراحت بسیار شدید یکی از شهروندان شد. زورگیری های خشنی که منجر به بر هم خوردن امنیت روانی جامعه شده است و نگرانی ها را در این زمینه دوچندان کرده است. جرائمی که همواره مجرمین پس از پرسیدن علت وقوع آن، ادعا می کنند که مشکل مالی دارند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: اواخر هفته گذشته و در ساعت 17.00 یک نفر سارق به همراه همدست خود با موتورسیکلت در خیابان سعدی اقدام به زورگیری از یک نفر از شهروندان کرد.

او افزود: این افراد قصد سرقت تلفن همراه آن شهروند را داشتند اما قربانی اقدام به مقاومت می کند و با سارق دست به یقه می شود و این سارق با زدن 7 ضربه چاقو او را به شدت مجروح کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: قربانی این زورگیری هم اکنون در بیمارستان سینا در حالت کما قرار دارد زیرا تا سرحد مرگ به قربانی این پرونده ضربه زدند. این متهم در زمانی دستگیر شد که هنوز آثار خون شهروند بر روی لباس او باقی مانده بود.

متهم این پرونده گفت: من بدهکار بودم. دوستم به من گفت که قسط تو عقب افتاده است و من نیز به پول نیاز دارم و به من پیشنهاد سرقت و زورگیری را داد. تا قبل از این اتفاق هرگز سابقه زورگیری نداشتم و پرونده کیفری هم ندارم.

او افزود: پس از این پیشنهاد در مدت زمان 3 روز، 3 عدد تلفن همراه به سرقت بردیم و من کلا 3 روز است که اقدام به سرقت می کنم. در حالت عادی نبودم و همدستم به من قرص روانگردان داده بود. نمی فهمیدم چه می کنم و زمانی که یقه من را گرفت به سرعت 7 ضربه چاقو به او زدم.

اما سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت تاکید کرد: این متهم در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر شد و پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات برای دستگیری همدست او به مراجع قضایی تحویل داده می شوند تا به سزای عمل خشن خود برسند.

//انتهای پیام: 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز