رئیس جمعیت هلال احمر:

هلال احمر مشکلات اعتباری بسیاری دارد/ جذب ۱۰۰۰ نفر در هلال احمر از طریق آزمون؛ به‌زودی

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۳۷۹۳
هلال احمر مشکلات اعتباری بسیاری دارد/ جذب ۱۰۰۰ نفر در هلال احمر از طریق آزمون؛ به‌زودی
آیین آغازین "طرح ملی رفیق خوشبخت ما" با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر، در جریان آیین آغازین "طرح ملی رفیق خوشبخت ما" گفت: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم. بزرگی سردار به این علت بود که برای مردم هیچ تفاوتی بین مذاهب مختلف قائل نمی شد. او همواره میان مردم و یاد ایشان همیشه در خاطر ماست.

او افزود: امروز نزدیک به یک میلیون جوان به اشکال مختلف با هلال احمر همکاری می کنند و امروز جوانان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار هستند زیرا به ما کمک بسزایی می کنند. همین جوانان بودند که در کرونا مسئولیت کنترل ورود و خروج ها را برعهده گرفتند اما امروز کمبودهایی دارند که باید به آن ها رسیدگی شود.

رئیس جمعی هلال احمر خاطرنشان کرد: سال هاست که ما از جوانان استفاده می کنیم اما خدماتی به آن ها ارائه نمی شود. امروز کمبود اعتبارات سبب شده است تا نتوان کمک هزینه های درخوری به آن ها داد. پنج سال است که هیچ آزمون جذبی در هلال احمر برگزار نشده است. امروز از مجلس انتظار داریم که در این زمینه به ما کمک بسزایی کند و بودجه کافی را در نظر گیرد.

او افزود: مشکلات اعتباری هلال احمر زیاد است و برای پایان دادن به سال جاری نیز با کمبود بودجه مواجه است.

همتی ادامه داد: اولویت امروز ما جوانان است. اردوگاه های زیادی نیز امروز هلال احمر دارد که نیاز به اعتبارات دارند تا بار دیگر راه اندازی شوند. محل هایی که بستر مناسبی برای آموزش هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: امید است بزودی 1000 نفر در هلال احمر از طریق آزمون جذب شوند و 800 نفر نیز که دارای درجه ایثار هستند تبدیل وضعیت و نیروی رسمی شوند.

او تصریح کرد: اگر به جوانان رسیدگی شود خیالمان راحت است که داوطلبان در زمان حادثه کنار ما هستند. هلال احمر 8000 نیرو دارد اما صدها هزار داوطلب در کنار ما هستند و به ما کمک می کنند. در کولاک و سیل و سایر حوادث همیشه این عزیزان به کمک ما می آیند. اگر اعتبارات تخصیص داده نشود 800 میلیارد تومان دیگر نیز به کسری بودجه 600 میلیاردی هلال احمر در سال آینده اضافه خواهد شد.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز