نماینده ولی فقیه در هلال احمر:

استکبار برای فروپاشی نظام هر چه توانست انجام داد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۳۸۷۶
استکبار برای فروپاشی نظام هر چه توانست انجام داد
آیین آغازین طرح ملی رفیق خوشبخت ما با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه در هلال احمر برگزار شد.

به گزارش برنا؛ عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در جریان آیین آغازین "طرح ملی رفیق خوشبخت ما" گفت: در سال های اخیر استکبار برای فروپاشی نظام هر چه در توان داشت انجام داد و آخرین اقدام آن ها ایجاد داعش بود. آن ها داعش را ایجاد کردند تا اسلام را بدنام کنند.

اوافزود: امروز دیگر داعش نمی تواند پرچم دروغین خود را برافراشد و این حاصل تلاش شهید سپهبد قاسم سلیمانی بوده است. امروز تمامی کشورهای منطقه امنیت خود را مدیون او هستند. حتی به اماراتی ها نیز گفتیم که اگر امروز می توانید در امنیت زندگی کنید به این علت است که حاج قاسم در مقابل داعش ایستاد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر ادامه داد: حاج قاسم نظامی گری را برای مردم و برای صلح در دستور کار قرار داده بود. 

حجت الاسلام معزی تصریح کرد: حاج قاسم نگاه حزبی و جناحی نداشت. امروز جوانان هلال احمر در کرونا و سرمای زمستان که خیلی از آن ها نیز هنوز استخدام نشده اند به تلاش می پردازند. هلال احمر امروز مشکلات زیادی دارد و امید است با کمک مجلس بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. هلال احمر امروز مشکل انبارهای خود را دارد، مشکل استخدام و تجهیزات دارد و امید است مجلس این موارد را مدنظر قرار دهد.

او ادامه داد: هلال احمر 400 هزار نیروی داوطلب رسمی دارد و باید این جوانان با درس گیری از مکتب حاج قاسم به خدمت رسانی به مردم ادامه دهند. هدف در هلال احمر کاهش درد مردم و خدمت رسانی به آسیب دیدگان است. امروز در گردنه های کوهستانی و در میان برف و سرما نزدیک به 500 پایگاه هلال احمر وجود دارد که همه آن ها را جوانان اداره می کنند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پایان گفت: در مناطقی شاهد هستیم که در این روزها 3 متر برف آمده است و جوانان هلال احمر با از خودگذشتگی خانواده های گرفتار در برف را نجات می دهند. پس از انقلاب 4 زلزله بزرگ در کشور داشته ایم و هلال احمر در این حوادث با جان و دل حضور داشتند. در سقوط هواپیما و سیل و طوفان نیز این هلال احمر است که در میدان است. در کرونا نیز این تلاش ها ادامه دارد. امیدواریم مجلس کمک کند موانع از پیش روی هلال احمر برداشته شود. اگر اتفاقی در کشور رخ بدهد هلال احمر به امکانات بیشتری برای خدمات رسانی نیاز دارد و باید مجلس به این مسئله توجه کند.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز