معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

تخلفات در وزارت آموزش و پرورش اندک است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۴۱۰۰
تخلفات در وزارت آموزش و پرورش اندک است
قاسم احمدی لاشکی گفت: وزارت آموزش و پرورش مباحث مالی ندارد. 43 هیات بدوی داریم و 36 صدم تخلفات در این نهاد مشاهده شده است. در این نهاد مقدس شاهد تخلفات اندکی هستیم.

به گزارش برنا؛ پانزدهمین برنامه گفتگوی هفته با حضور مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور به‌ عنوان مهمان ویژه و اعضای شورای معاونان، مدیران کل استان‌ها و و مدیران ۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش کشور در حال برگزاری است.

قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این نشست گفت: وزارت آموزش و پرورش مباحث مالی ندارد. 43 هیات بدوی داریم  و 36 صدم تخلفات در این نهاد مشاهده شده است. در این نهاد مقدس شاهد تخلفات اندکی هستیم.

او افزود: در استان ها 99 درصد بودجه صرف حقوق و مزایا می شود. در این مسائل درگیری وجود ندارد. در هفته گذشته مصوبه مطرح شد و این مقوله به تغییر کاربری مربوط می شود. در مقوله عوارض شهرداری ها نیازمند همراهی و کمک هستیم.

لاشکی تصریح کرد: سه درصد شهرداری عوارض را بر عهده آموزش و پرورش قرار گرفته است. این مقوله نیازمند حمایت ها است. باید هوای آموزش و پرورش را داشته و دیدگاه مناسبی به وزارت آموزش و پررورش وجود داشته باشد.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز