اعتبارات برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند یزدی تامین شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷۰
اعتبارات برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند یزدی تامین شد
جانشین وزیر در طرح هدایت و استاندار استان یزد و در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش این استان، تفاهم نامه تامین اعتبار خرید ۴۵۰۰ تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند یزدی امضا شد.

به گزارش برنا؛ سید جواد حسینی، معاون وزیر در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: نیمی از اعتبار مورد نیاز خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش‌آموزان نیازمند توسط وزارت آموزش‌وپرورش و با مشارکت خیرین تامین است و نیم دیگر اعتبار نیز با مشارکت استانداری‌ها تأمین می‌شود.

او افزود: عصر کرونا موجب تعطیلی مدارس فیزیکی شد و مدارس مجازی با تکیه‌ بر شبکه شاد به کمک تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان در این عصر آمدند. طرح هدایت با هدف تامین وسایل ارتباطی هوشمند برای کلیه دانش‌آموزانی نیازمند کشور در وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است و نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها، نهادها، خیرین و آحاد مردم جامعه است.

حسینی با تأکید بر مشارکت استانداری یزد در تأمین نیمی از اعتبار این طرح گفت: خرید ۴ هزار و ۵۰۰ تبلت برای دانش آموزان یزدی ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که نیمی از اعتبار آن توسط استانداری و نیم دیگر نیز با مشارکت همه خیرین و نهادها و با راهبری وزارت آموزش و پرورش تأمین خواهد شد.

او افزود: دانش آموزان استثنایی استان یزد نیز به ۲۲۰ تبلت نیاز دارند که از محل اعتبارات سازمان آموزش و پرورش استثنایی هزینه خرید ۱۱۰ تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه یزد تامین خواهد شد و مابقی آن از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز