معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ :

آتش سوزی مغازه تعویض روغنی در خیابان دماوند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۴۱۸۸
آتش سوزی مغازه تعویض روغنی در خیابان دماوند
سرهنگ سعید اکبری از وقوع یک فقره حریق در یک باب مغازه تعویض روغنی خبر داد و از کنترل ترافیک در محدوده آن خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ضمن اعلام این خبر گفت : ساعت 20:10  شب گذشته، در محدوده غرب به شرق خیابان دماوند بعد از امام علی یک باب مغازه تعویض روغنی دچار حریق می گردد .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه  7 پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر می گردند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و مردم در محل حاصی شده بود انجام دادند .

سرهنگ اکبری ادامه داد: عوامل آتش نشانی آتش به موقع در محل حاضر بودند و  مشغول  اطفاء  حریق گردیدند و افرادی که در مغازه بودند را از موقعیت خارج کردند .

خوشبختانه در این حادثه  کسی دچار آسیب و سوختگی نگردید و پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد .

او از شهروندان خواست با دیدن حوادثی این چنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس ، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود گردند چرا که با ایستادن و نگاه کردن به این گونه حوادث در خیابان ها و معابر هر لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و کار امداد رسانی و حضور  و خروج یگانهای فعال در حادثه به کندی  و سختی صورت می پذیرد پس در این گونه حوادث از محل عبور کرده و با این اقدام کار امداد رسانی را برای تیم های امدادی آسانتر نمایید .

نظر شما