بازدید سخنگوی وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان سواد کوه

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۵۲۸۴
بازدید سخنگوی وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان سواد کوه
سخنگوی وزارت بهداشت و‌ ناظر طرح سردار شهید سلیمانی استان‌های شمالی کشور صبح امروز در بدو ورود به استان مازندران از شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه بازدید کرد.

به گزارش برنا؛ سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت در این بازدید در نشستی کوتاه در حضور  عین‌الله طالبی فرماندار سوادکوه و دکتر نصرالله رشیدی رییس شبکه بهداشت این شهرستان و همچنین دکتر حق‌شناس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درخصوص لزوم اجرای این طرح و اعمال بیشتر محدودیت‌های کرونایی سخن گفت.

ناظر عالی وزیربهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان‌های شمالی کشور همچنین از بیمارستان شهدای زیرآب سوادکوه بازدید کرد.

لاری در نخستین روز سفر خود به استان مازندران عصر امروز با حضور در بیمارستان شهدای زیرآب ضمن بازدید از بخش‌های این مرکز درمانی، دقایقی با پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان به گفت‌و گو پرداخت و از نزدیک در جریان کمبودها، مطالبات و مشکلات این قشر زحتمکش قرار گرفت.

بازدید از بخش‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر و پیگیری نیازها مشکلات این شهرستان در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های امروز سخنگوی وزارت بهداشت در این سفر است.

مهندس بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، دکتر تدین معاون تسهیلات و همچنین دیگر مسوولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در این سفر سخنگوی وزارت بهداشت را همراهی می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز