محسن هاشمی مطرح کرد:

نگرانی افراطیون از گرایش جامعه به نگرش و تفکر هاشمی / آمادگی مدیریت شهری برای گرامیداشت قربانیان سانحه پرواز اکراین

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۵۴۸۹
نگرانی افراطیون از گرایش جامعه به نگرش و تفکر هاشمی / آمادگی مدیریت شهری برای گرامیداشت قربانیان سانحه پرواز اکراین
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد قربانی شدن 60 نفر از هموطنان در کرمان و سانحه پرواز اکراین گفت: انتظار افکار عمومی از رسانه ملی و سایر دستگاههای مسئول در این حوادث آن است که با انعکاس گرامیداشت و پیگیری ابعاد مختلف این دو حادثه از تلقی احساس بی تفاوتی در مسئولان نسبت به قربانیان این حوادث و بازماندگانشان جلوگیری کنند.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در جریان صحن شورای شهر طی نطق پیش از دستور گفت: ابتدا فرارسیدن نخستین سالگرد فاجعه کرمان که موجب قربانی شدن بیش از 60 نفر از هموطنان در تشییع جنازه سردار سلیمانی در کرمان شد، را به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم، همچنین سالروز سانحه پرواز اکراین را که جان 176 مسافر بی گناه این پرواز را گرفت، گرامی می داریم و برای بازماندگان قربانیان این سانحه نیز صبر آرزو داریم.

او افزود: انتظار افکار عمومی از رسانه ملی و سایر دستگاههای مسئول در این حوادث آن است که با انعکاس گرامیداشت و پیگیری ابعاد مختلف این دو حادثه از تلقی احساس بی تفاوتی در مسئولان نسبت به قربانیان این حوادث و بازماندگانشان جلوگیری کنند.

هاشمی تاکید کرد: همچنین در آستانه چهارمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی هستیم، شخصیتی که در این شرایط سخت جامعه و مردم، فقدان ایشان بیشتر احساس می شود. آمادگی مدیریت شهری برای این گرامیداشت را، به خصوص در مورد قربانیان سانحه پرواز اکراین که محل وقوع آن نیز در حومه تهران است، اعلام می کنیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: اگر مسئولان مختلف کشور در قوای سه گانه و سایر دستگاهها، تقدم مصالح مردم و انقلاب را بر مواضع، منافع و سلیقه شخصی، گروهی و سازمانی که ایده اصلی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، مد نظر قرار دهند، بدون تردید بخش قابل توجهی از مشکلات امروز جامعه و گره های ایجاد شده در زندگی مردم گشوده می شود.

او تاکید کرد: وجود ایثار و فداکاری در رفتار وتصمیم گیری مسئولان موجب می شود که با پایان دادن به لجبازی و خودتحریمی و سنگ اندازی و تخریب یکدیگر، زمینه برای حل مشکلات جامعه فراهم شود و در این شرایط یک مقاومت عقلانی در برابر یکجانبه گرایی و بدعهدی های بیگانگان نیز با حمایت مردم و وحدت جامعه همراه می شود.

هاشمی گفت: شاید علت تداوم تخریب و هتاکی نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی، با وجود گذشت چهارسال از رحلت ایشان نیز همین نگرانی افراطیون از گرایش جامعه به نگرش و تفکر هاشمی است که با تاکید بر میانه گرایی، افراط و تفریط را به زیان جامعه و برخلاف مصالح انقلاب و اسلام می داند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز