مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

نرخ مشارکت اقتصادی زنان گیلانی ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۶۳۰۱
نرخ مشارکت اقتصادی زنان گیلانی ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به سهم بالای مشارکت اقتصادی زنان این استان،گفت: نرخ مشارکت زنان گیلانی شش درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش برنا؛ زهرا یعقوب نژاد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در جلسه دیدار زنان کارآفرین و فعال اقتصادی گیلان با استاندار با بیان اینکه در حوزه‌های اقتصادی نیازمند رویکرد کارآفرینی هستیم، گفت: طبق آمارها، نرخ مشارکت اقتصادی زنان گیلانی شش درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه بالاترین سهم مشارکت اقتصادی زنان جوان متعلق به استان گیلان است، افزود: با تدوین بانک اطلاعاتی زنان، ۵۴۶ نفر از زنانی که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند را گردآوری کردیم.

او ادامه داد: به منظور دستیابی به اهداف مدنظر، تفاهم نامه همکاری مشترک در حوزه حمایت از کسب و کارها و توسعه آموزش‌های مهارت محور با فنی و حرفه‌ای منعقد کردیم.

یعقوب نژاد با اشاره به راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد برای حمایت از زنان کارآفرین، بیان کرد: بر اساس گزارشات دریافتی، تنها استانی که به همراه تهران در همه دوره‌های سامانه انتخاب کارآفرینان برتر کشور، نماینده داشته، گیلان بود و در بخش شهری و روستایی در این سامانه حضور داشتیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با تاکید بر راه اندازی پویش ملی زنان نسل تحریم عنوان داشت: فعالیت زنان کارآفرین در کلیپ‌های چند دقیقه‌ای تولید و پخش شد که زنان کارآفرین گیلان در این پویش سهم بالایی داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز