مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها:

افزایش ترافیک در جاده‌های کشور/ محور شمشک-دیزین مسدود شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۶۸۶۶
افزایش ترافیک در جاده‌های کشور/ محور شمشک-دیزین مسدود شد
ایمان محرابی نیا گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌، بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از 2278 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش برنا؛ ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، گفت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین‌ در آزادراه کرج-قزوین و محور شهریار-تهران 

او درباره وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور بیان کرد: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت همچنین محورهای‌ هراز، کندوان و فیروزکوه‌ ترافیک روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

محرابی‌نیا از بروز ترافیک سنگین‌ در آزادراه کرج - قزوین محدوده تالار المهدی خبر داد و گفت: در‌ آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس ترافیک سنگین است.

انسداد ساعتی کندوان در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هر هفته

او با اشاره به ادامه محدودیت ترافیکی در کندوان، یادآور شد‌: ‌کماکان محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

افزایش 2.6 درصدی ترافیک جاد‌ه‌ها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به افزایش تردد در جاده‌ها طی شبانه‌روز گذشته، گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از 2278 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.6 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌ثبت حدود 218 هزار تردد بین ‌کرج و تهران‌

محرابی‌نیا اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 115 هزار و 827 تردد، آزادراه کرج-قزوین با 113 هزار و 200 تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با 102 هزار و 903 تردد ثبت شد.

انسداد محور سروآباد-پاوه و ‌جاده پونل - خلخال

او با اشاره به انسداد 10 محور به دلیل کاهش ایمنی، گفت:‌ در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: همچنین محور سروآباد-پاوه، ‌جاده پونل - خلخال، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد-نهبندان و جاده فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

منبع: فارس

نظر شما