کشف محموله گندم قاچاق در شرق کشور

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۲:۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۷۱۴۶
کشف محموله گندم قاچاق در شرق کشور
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس"بم"در پی کسب اطلاع از تردد دو کامیون حامل اقلام قاچاق موفق شدند از خروج غیرمجاز 29 تن گندم جلوگیری کنند.

به گزارش برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان"بم"در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک دستگاه کامیون حامل گندم فاقد مجوز حمل به حوزه این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: در این راستا ماموران با استقرار نامحسوس در محور اصلی این شهرستان کامیون مورد نظر را توقیف و در بازرسی از آن 4 تن گندم فاقد مجوز حمل که به منظور خروج از کشور در حال انتقال به شرق کشور بودند را کشف و در روند تشکیل پرونده برای راننده این کامیون، اطلاعاتی از یک محموله سنگین تر گندم قاچاق نیز کسب کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی بم با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود کامیون دوم حامل گندم به شهر مطلع و در ادامه با گشت زنی هدفمند موفق شدند این کامیون حامل 25 تن گندم فاقد مجوز حمل را که در یک نقطه پارک شده بود توقیف و ضمن دستگیری راننده آن از خروج در مجموع 29 تن گندم از کشور جلوگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز