‌‌شهردار منطقه یک در دومین نمایشگاه و همایش نما:

نمایشگاه نما محل تلفیق سلایق امروز و هویت تاریخی و بومی بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۷۲۴۷
نمایشگاه نما محل تلفیق سلایق امروز و هویت تاریخی و بومی بود
طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه نما با تلفیقی از سلایق امروز، آموزه های دیروز، نیاز های جامعه و مبتنی بر هویتی تاریخی و بومی کشورمان بود.

به گزارش برنا؛ سید حمید موسوی شهردار این منطقه با حضور در دومین نمایشگاه و همایش نما که از ۱۶ الی ۱۸ دی ماه در بوستان گفتگو بر پا شده بود با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این نمایشگاه رویداد بزرگ صنعت ساختمان کشور و با حضور تولید کنندگان نما متناسب با اقلیم شهر تهران و کشور اسلامی ایران بود.

او افزود: توجه به نما از منظر  زیبایی شهر، رنگ، مصالح و پایداری، سبک بودن، دانش بنیان بودن و توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی و تولید انرژی پاک در راستای توسعه پایدار شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: نماهای شهر پوشش ساختمان شهر به عنوان یک موجود زنده هستند که با پیوند آنها به یکدیگر  زیبایی شهر دوچندان و شعار معماری ایرانی- اسلامی متجلی می شود.

این مقام مسئول استفاده از نماهایی که پایداری لازم را در مقابله با حوادثی مانند زلزله و سیل داشته باشند و ایمنی شهر را بالا ببرند بسیار مهم دانست و گفت: امروزه با الزام شهرداری تهران، اداره کل معماری و ساختمان و معاونت شهرسازی شهرداری تهران استفاده از وال پست ها در دیوار های جانبی به جدیت دنبال می‌شود و کمتر ساختمانی است که امروزه آن را اجرا نکند.

موسوی افزود: در این نمایشگاه اجراهای خشک، بدون مصالح به نمایش گذاشته شده بود که می‌تواند در سرعت بخشی به کار، پایداری مصالح و عدم سقوط آنها کمک بود.

او اظهار امیدواری کرد با توسعه این روند  و توجه بیشتر به این حوزه به پیش بینی هایی که در افق شهر تهران داشته ایم برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز