اجرای طرح هدایت از اقدامات ارزنده و مهم وزارت آموزش و پرورش است

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۷۲۹۴
اجرای طرح هدایت از اقدامات ارزنده و مهم وزارت آموزش و پرورش است
معاون اول رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش از ظرفیت پیوند خیرین با مدارس به نحو مطلوبی بهره گیری نموده و راه اندازی شبکه شاد و اجرای طرح هدایت از اقدامات ارزنده و مهم وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش برنا؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در نشست با جمعی از خیرین، فعالان اقتصادی، احزاب و سمن های سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط یک سال اخیر شیوع بیماری کرونا یکی از مهمترین اولویت های دولت، عدم تعطیلی آموزش و استمرار فرآیندهای آموزشی و تربیتی از درگاه مجازی و فراهم نمودن بستر آن بوده و این جریان با جدیت ادامه دارد.

او راه اندازی شبکه شاد و اجرای طرح هدایت را از اقدامات ارزنده و مهم وزارت آموزش و پرورش دانست و افزود: با تلاش، کوشش و برنامه ریزی معلمان خوشفکر و ساعی در اقصی نقاط کشور، آموزش دانش‌آموزان به روش‌ها و شیوه‌های مختلف دنبال شده و با تعطیلی ظاهری و فیزیکی مدارس فرایند تعلیم و تربیت با قوت استمرار دارد.

 معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: طرح هدایت( هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه و یک کلاس درس) باید به یک جریان فرهنگی و عمومی در سطح جامعه تبدیل شود و آموزش و پرورش از ظرفیت پیوند خیرین با مدارس به نحو مطلوبی بهره گیری می کند و در این راستا اعتمادسازی و شفاف سازی برنامه ها و اقدامات یک اصل مهم است.

گفتنی است: در پایان این نشست تعداد ۱۰دستگاه تبلت به صورت نمادین به نمایندگی از دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در اختیار ۱۰نفر دانش آموز قرار گرفت و آیین اهدای آن با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

نظر شما