رفتار ویروس کرونا قابل پیش بینی نیست/دوران کرونا فعلا تمام شدنی نیست

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۷۳۰۱
رفتار ویروس کرونا قابل پیش بینی نیست/دوران کرونا فعلا تمام شدنی نیست
سیما السادات لاری گفت: دوران کرونا فعلا تمام شدنی نیست و ویروس کرونا همچنان مهمان مردم دنیاست. امیدواریم با استمرار و تقویت وفاق و همدلی ایجاد شده میان مردم با پرسنل نظام سلامت در جهت شکست بیماری و پرهیز از هرگونه عادی انگاری شرایط، شاهد تداوم روند کاهشی بیماری در اقصی نقاط کشور پهناورمان باشیم.

به گزارش برنا؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تجربه مبارزه بشر با ویروس بیماری کووید-۱۹ به خوبی نشان می دهد که رفتار این ویروس مطلقا قابل پیش بینی نبوده و هر لحظه می تواند سیستم های بهداشت و درمان دنیا را غافلگیر کند. از طرفی مشارکت های مردمی به عنوان موثرترین عامل مبارزه با کووید-۱۹ در جهان محسوب می شوند.

او افزود: همانطور که بارها اعلام کرده ایم، هرگونه تلاش از طرف پرسنل خدوم نظام سلامت، بدون همکاری مردم در عمل به توصیه های بهداشتی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

لاری بیان کرد: دوران کرونا فعلا تمام شدنی نیست و ویروس کرونا همچنان مهمان مردم دنیاست. امیدواریم با استمرار و تقویت وفاق و همدلی ایجاد شده میان مردم با پرسنل نظام سلامت در جهت شکست بیماری و پرهیز از هرگونه عادی انگاری شرایط، شاهد تداوم روند کاهشی بیماری در اقصی نقاط کشور پهناورمان باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هموطنان عزیز مشاهده روند کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری در کشور، مرهون همکاری مسئولانه شما در عمل به توصیه‌های بهداشتی، توسعه همکاری‌های بین بخشی و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نظام سلامت کشور است.

او افزود: البته باید توجه کرد که این روند نزولی هرگز به معنی از بین رفتن بیماری نیست. ویروس کرونا همچنان بدون هیچ گونه تسامحی در کمین ماست و مطمئنا هرگونه عادی انگاری شرایط و سهل‌انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌تواند وضعیت بیماری را به روزهای سخت گذشته بازگرداند.

لاری تاکید کرد: مبارزه با این ویروس همچنان با جدیت ادامه دارد و امیدواریم با تداوم عزم ملی مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه رفتار اجتماعی خطرآفرین، شاهد ادامه روند نزولی بیماری در کشورمان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز