دستگیری یک مامورنما در بزرگراه قزوین

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۷۹۴۴
دستگیری یک مامورنما در بزرگراه قزوین
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری یک مامور نما که با استقرار در جاده از رانندگان در شهرستان "سلطانیه" اخاذی می کرد، خبر داد.

به گزار برنا؛ سرهنگ "ایرج خانی پور" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه شخصی با عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی در محورهای مواصلاتی شهرستان "سلطانیه" از رانندگان اخاذی می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی متهم را با یک دستگاه خودرو سمند، مجهز به آرم و علائم یکی از ارگان های دولتی، حین ارتکاب جرم در اتوبان "زنجان-قزوین"  مشاهده  دستگیر و به پلیس اطلاعات شهرستان انتقال دادند.

سرهنگ خانی پور با اعلام اینکه خودرو وی توقیف شد، اظهار داشت: متهم در  بازجویی های اولیه ابتدا خود را مامور یکی از ارگان های دولتی معرفی کرده اما با بررسی های دقیق تر مشخص شد، متهم  مامور نما بوده و  به دلیل اخاذی از مردم و رانندگان اقدام به این کار کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در ادامه متهم در بازجویی های به عمل آمده، ضمن اعتراف به جعل عنوان، درخصوص کلیه اقدامات غیرقانونی خود و اخاذی اعتراف که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد از رانندگان و مسافران خواست اگر با این شیوه در محورهای مواصلاتی استان مورد اخاذی قرار گرفتند، برای پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی شهرستان "سلطانیه" مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز