معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شاغلین در حوزه مشاغل خانگی از مزایای بیمه صندوق روستاییان بهره‌مند می‌شوند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۰۳۴۷
شاغلین در حوزه مشاغل خانگی از مزایای بیمه صندوق روستاییان بهره‌مند می‌شوند
عیسی منصوری بر لزوم بهره‌مندی شاغلین حوزه مشاغل خانگی از مزایای بیمه تاکید کرد و افزود : با رایزنی‌های صورت گرفته، شاغلین در حوزه مشاغل خانگی از مزایای بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش برنا؛ عیسی منصوری، معاون  توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب در نشست ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، گفت: با راه‌اندازی سامانه مشاغل خانگی ،دسترسی دست اندرکاران در سطح سیاست‌گذاری و اجرا به همه داده ها به صورت آنلاین فراهم می‌شود.

عیسی منصوری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود:  این تفاهم نامه برای  استاندارد سازی محصولات  مشاغل خانگی بر اساس الگوهای نظام پزشکی منعقد شده و یک گام‌ به جلو در این حوزه قلمداد می شود.

او گفت: اتصال شاغلین حوزه مشاغل خانگی به واحدهای تولیدی به عنوان یکی  از اولویت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دست اقدام است و نقطه عطفی در این حوزه محسوب می شود

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید نگاه کار در منزل به کار از منزل تغییر پیدا کند تصریح کرد: این رویکرد یکی از مولفه های  اصلی در حوزه مشاغل خانگی محسوب می شود .

او بر ضرورت استفاده از شرکت‌های پیشران به منظور اتصال شاغلین در حوزه مشاغل خانگی به کسب و کارهای تولیدی تاکید کرد و افزود: سهم هر دستگاه در این حوزه باید مشخص شود .

نظر شما