یک کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد:

باران در راه است

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۰۹۱۵
باران در راه است
فریبا گودرزی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به پیش بینی چند روز آینده هوا پرداخت و گفت: با ورود سامانه بارشی که دیشب وارد کشور شده امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی همینطور برای کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان، شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری و در ارتفاعات البرز مرکزی هم برای استان‌های تهران و البرز بارش برف و باران و وزش باد را خواهیم داشت.

او ادامه داد: فردا شنبه از میزان این بارندگی‌ها کاسته خواهد شد و در استان‌های غرب کشور مثل کرمانشاه، ایلام، لرستان بارش‌های پراکنده‌ای خواهند داشت. از روز یکشنبه مجدد این بارندگی‌ها تشدید خواهد شد و در استان‌های واقع در غرب کشور مثل کرمانشاه، کردستان، همدان، ایلام و همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز شاهد بارندگی خواهیم بود.

به گفته این کارشناس هواشناسی در ناحیه دریای خزر هم امروز سواحل واقع در استان‌های گیلان و مازندران مواج خواهد بود.

گودرزی افزود: اما نکته قابل توجهی که وجود دارد اینکه در استان‌های واقع در شمال غرب کشور از میزان آلودگی هوا کاسته می‌شود و همینطور در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مثل تهران و کرج هم از شدت میزان آلودگی هوا کم خواهد شد. از روز دوشنبه آلودگی‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند و از این روز در بیشتر مناطق کشور شرایط سالمی خواهیم داشت.

او گفت: تهران هم امروز نیمه ابری تا ابری است که با غبار محلی و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

منبع:میزان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز