ورود به شهر‌های نارنجی گیلان ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۰۹۲۹
ورود به شهر‌های نارنجی گیلان ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد
رئیس پلیس راه گیلان گفت: جریمه 500 هزار تومانی برای خوردروهایی که با پلاک غیربومی قصد سفر به شهرهای نارنجی را دارند اعمال می‌شود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به‌دلیل تعطیلی که روز یکشنبه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) پیش رو داریم باعث شده حجم تردد و ورود مسافر به استان گیلان نسبت به هفته‌های قبل افزایش یابد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: به واسطه شرایط بحرانی که استان گیلان با آن مواجه است 9 شهرستان ما دارای شرایط نارنجی کرونایی هستند و انتظار می‌رود که مسافران حد الامکان از سفر به این استان پرهیز کنند.

صفاری از حضور نیرو‌های پلیس در محور‌های ورودی استان خبر داد و گفت: همکاران ما در محور‌های ورودی گیلان همچون محور رودبار، چابکسر و آستارا حضور دارند و قطعا با رانندگان و مسافرینی که نسبت به دستور‌العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده ممانعت کنند برخورد خواهد شد.

او اذعان کرد: برابر دستورالعمل‌ها جریمه نقدی به مبلغ 500 هزار تومان برای خودروهایی که با پلاک غیربومی قصد سفر به شهر‌های نارنجی را دارند اعمال خواهد شد ؛ این اعمال قانون توسط دوربین‌های جاده‌ای نیز رصد می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: از هموطنان عزیز درخواست دارم که در شرایط بحرانی کرونا برای حفظ سلامت خود و گیلانیان از سفر به این استان خودداری کنند که امیدواریم بتوانیم با همکاری هم زمینه نابودی این ویروس منحوس را فراهم آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز