مرگ فجیع سه نفر در تصادف جاده همدان - بیجار

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۱۰۸۰
مرگ فجیع سه نفر در تصادف جاده همدان - بیجار
جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی در جاده گل تپه - بیجار منجر به فوت سه نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر از سرنشینان ۲ خودرو شد.

به گزارش برنا؛ جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی در جاده گل تپه - بیجار منجر به فوت سه نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر از سرنشینان ۲ خودرو شد.

سرهنگ غلامعلی همایی افزود: در این حادثه که شب گذشته روی داد، خودروی وانت پیکان(حامل لوازم خانگی) با یکدستگاه سواری سمند در حوالی زوستای کیتو برخورد کرد.

او اظهار کرد: در این سانحه که به علت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز وانت پیکان روی داد، ۲ سرنشین سواری سمند و یک سرنشین وانت پیکان در دم جان باخته و یک نفر دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: در یک ماه گذشته چهار نفر یر اثر وقوع سانحه رانندگی دراین محور ارتباطی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ همایی اظهار کرد: این مسیر شریانی شامل ۲ قطعه حسن قشلاق - گل تپه به طول ۳۵ کیلومتر و گل تپه - بیحار به طول ۵۱ کیلومتر از جمله محورهای ارتباطی حادثه خیز استان همدان به شمار می رود.

او ادامه داد: نصب دوربین های هوشمند پایش تصویری و ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در این محور در راستای پوشش محور برای پیشگیری از وقوع سوانح ضروری است.

استان همدان در مجموع دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی شامل ۸۵ کیلومتر آزاد راه، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستایی است.

به گفته سرهنگ رضا عزیزی رییس پلیس راه استان همدان، ۳۰۶ نفر در ۲۴۸ فقره سانحه رانندگی محورهای ارتباطی استان طی هشت ماه نخست سال گذشته جان خود را از دست دادند که این آمار در هشت ماه نخست امسال به ۱۸۳ فقره تصادف و فوت ۲۱۸ نفر کاهش یافته است.

او بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۷۵۵ فقره سانحه رانندگی در جاده های استان همدان روی داده که آمار وقوع این سوانح در سال جاری حدود ۲۹ درصد کاهش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز