دومین یارانه ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومانی معیشتی واریز شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۱۸۲۹
دومین یارانه ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومانی معیشتی واریز شد
دور جدید یارانه معیشتی مقابله با کرونا به حساب مشمولان واریز شد که وجه واریزی برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، 120 هزار تومان است.

به گزارش برنا؛ طبق مصوبات مجلس و ستاد ملی مبارزه با کرونا «دومین مرحله یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد» براساس فهرست افراد مشمول، ساعت 24 شنبه (دیشب) از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب آنان واریز شد.

بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه و مصوبات فوق مقرر شده است تا به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هر نفر ماهیانه 120 هزار تومان، به سایر افراد، ماهیانه 100 هزار تومان پرداخت خواهد شد.

یارانه معیشتی 100 هزار تومانی شامل افرادی می شود که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق ثابت دریافت نمی کنند، اعضای خانواده آنها بیمه پرداز نباشند، اعضای خانوار طبق شاخص های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و افرادی که در گروه یارانه معیشت بگیر باشند.

یک سال از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد و دولت در این مدت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه کمک‌های مختلفی نظیر پرداخت وام یک میلیون تومانی در دو نوبت، کمک هزینه 200 تا 600 هزار تومانی را در دستور کار خود قرار داد. حمایت معیشتی 100 و 120 هزار تومانی نیز از آذرماه 99 به مدت چهار ماه در نظر گرفته شد که اولین مرحله واریزی نیز ساعت 24 پنجشنبه گذشته (27 آذرماه) به حساب خانوارهای مشمول این طرح واریز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز