گماشتن نگهبان برای عرضه قلیان/ کافه متخلف پلمب شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۲۲۷۱
گماشتن نگهبان برای عرضه قلیان/ کافه متخلف پلمب شد
رییس پلیس اماکن عمومی پایتخت گفت:کافه رستوران متخلفی که با گماشتن نگهبان قلابی اقدام به عرضه قلیان به مشتریان می‌کرد شناسایی و پلمب شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس اماکن عمومی پایتخت گفت: شامگاه گذشته بیست و هفتم دی ماه، مأموران نظارات بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران خبری مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قلیان در کافه رستوران‌های در حوالی خیابان نواب، دریافت کردند و برای بررسی موضوع یک تیم از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

رئیس پلیس اماکن عمومی پایتخت اظهار کرد: ماموران در لحظه ورود به پاساژ با فردی برخورد کرده که خود را از عوامل حراست پاساژ معرفی کرده و قصد گمراه نمودن ماموران را داشته تا متصدی واحد صنفی بتواند درب ورودی واحد صنفی خود را بسته و از حضوض ماموران جلوگیری نماید که با تیز هوشی ماموران و استعلام از مدیریت پاساژ هویت وی فاش شده و دستگیر می‌گردد.

مرادی گفت: طی بازدید از واحد صنفی، متصدی کافه رستوران بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به عرضه قلیان در محیطی کاملا بسته نموده و سلامت جامعه و شهروندان عزیز را به مخاطره می‌اندازد.

او افزود: نتیجه بازدید انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متصدی واحد صنفی متخلف اخذ و با دستور قضایی کافه رستوران پلمب شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پلمب کافه رستوران‌ها هر دو متهم متخلف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: میزان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز