گماشتن نگهبان برای عرضه قلیان به شهروندان

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۲۳۰۲
گماشتن نگهبان برای عرضه قلیان به شهروندان
با تلاش ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت کافه رستوران متخلفی که با گماشتن نگهبان قلابی اقدام به عرضه قلیان به مشتریان می کرد شناسایی و پلمب شد.

 

به گزارش برنا؛ شامگاه گذشته بیست و هفتم دی ماه ، مأموران نظارات بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران خبری مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قلیان در کافه رستوران های در حوالی خیابان نواب، دریافت کردند و برای بررسی موضوع یک تیم از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

در ادامه این گزارش آمده است،  ماموران در لحظه ورود به پاساژ با فردی برخورد کرده که خود را از عوامل حراست پاساژ معرفی کرده و قصد گمراه نمودن ماموران را داشته تا متصدی واحد صنفی بتواند درب ورودی واحد صنفی خود را بسته و از حضوض ماموران جلوگیری نماید که با تیز هوشی ماموران و استعلام از مدیریت پاساژ هویت وی فاش شده ودستگیر می گردد.

گفتنی است، طی بازدید از واحد صنفی ، متصدی کافه رستوران   بدون توجه به پروتکل های بهداشتی، اقدام به عرضه قلیان در محیطی کاملا بسته نموده و سلامت جامعه و شهروندان عزیز را به مخاطره می اندازد.

نتیجه بازدید انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متصدی واحد صنفی متخلف اخذ و با دستور قضائی کافه رستوران پلمب شد.

گفتنی است، با پلمب کافه رستوران ها هر دو متهم متخلف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما