تعلیق سه ماهه در به روزرسانی قابلیت جدید واتساپ

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۲۸۴۶
تعلیق سه ماهه در به روزرسانی قابلیت جدید واتساپ
هفته گذشته یک اعلام همگانی از طرف واتس آپ باعث شوک کاربران شد. این پیام رسان اعلام کرده بود که از ۸ فوریه قابلیت حفظ حریم خصوصی را به روز می کند و کاربران باید آنان را قبول کنند، در غیر این صورت دیگر نمی توانند از این پیام رسان استفاده کنند.

به گزارش برنا؛ پس از صدور این بیانیه، چندین نفر از افراد شرکت های فناوری از مردم خواستند که وارد سیستم عامل پیام رسان جدید دیگری شوند.  

واتس آپ با مشاهده این هیاهو، اجرای سیاست جدید را از ۸ فوریه تا ۱۵ مه یعنی به مدت سه ماه به تأخیر انداخت. واتساپ به صراحت بیان داشت که داده های کاربران رمزگذاری شده و کاملاً ایمن هستند و توسط کسی از جمله خود واتس آپ و فیس بوک قابل مشاهده و دسترسی نیست.

واتس آپ همچنین موارد زیر را به کاربران اطمینان خاطر داد:

۱-تماس های برقرار شده از طریق برنامه در هیچ کجا ردیابی یا ثبت نمی شود.

۲- تماس های انجام شده از طریق تماس توسط طرف های غیر مجاز گوش داده نمی شوند.

 ۳-مکان مشترک برای دیگران نیز توسط هیچکس ازجمله WhatsApp یا Facebook قابل مشاهده نیست.  

۴-همه گروه های WhatsApp خصوصی باقی می مانند.

۵- مخاطبین توسط WhatsApp در فیس بوک به اشتراک گذاشته نمی شوند.

 ۶-می توان پیام ها را تنظیم کرد تا ناپدید شوند.

۷- داده های شما مجددا قابل بارگیری است.

واتس آپ همچنین نحوه عملکرد پیام های تجاری و پیوند آن با فیس بوک را به وضوح تشریح کرده است. از آنجا که بسیاری ازشرکت های تجاری برای برقراری ارتباط با مشتریان خود از واتساپ استفاده می کنند، این پیام رسان با ارئه سرویس میزبانی امن  برگرفته ازدامنه فیس بوک، این ارتباط را آسان تر کرده است.

این قابلیت به شرکت ها امکان می دهد تا بتوانند چت های واتساپی با مشتریان خود را مدیریت کنند، به سوالات آنها پاسخ دهند و همچنین رسیدهای خرید و سایر اطلاعات مهم را ارسال کنند.

واتس آپ همچنین می تواند به کاربران در شناسایی سازوکار شرکت هایی که از واتساپ استفاده می کنند با نمایش تبلیغاتشان در فیس بوک کمک کند. ممکن است فیس بوک از نحوه برخورد شما با این تبلیغات، برای مشتری پیدا کردن استفاده کند.

نظر شما