تصادف وحشتناک در بزرگراه آزادگان

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۳۰۲۰
تصادف وحشتناک در بزرگراه آزادگان
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور از تصادف شدید یک دستگاه ال نود و کامیونت و کامیون حمل آسفالت با یکدیگر خبر داد.

به گزارش برنا: سرهنگ‌ مجید رنجبر گفت: ساعت 10:20 صبح امروز وقوع یک فقره تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه "آزادگان"  روبروی میدان مرکزی تره بار (منطقه26) به  مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و تیمی از  کارشناسان برای بررسی موضوع به نشامنی اعلامی اعزام شدند.

او عنوان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد ، یکدستگاه ال نود که در این مسیر در حال جرکت بوده به علت تغییر مسیر ناگهانی از مسیر خارج و متعاقب آن خودروی  کامیونت نیز از مسیر منحرف می شود و این تغییر مسیرها موجب می شود که  کامیون آسفالت نیز از مسیر منحرف و با رفیوژ میانی بزرگراه و تیر برق نصب شده  برخورد  کند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور  با اشاره به اینکه در این حادثه   به علت برخورد کامیونت با  تیر برق هر لحظه امکان سقوط تیر برق متصور بوده  که حضور عوامل اداره برق درمحل خدمات  امداد رسانی انجام شد،  ابراز داشت: رانندگان خودرو از تغییر مسیرهای ناگهانی دوری کنند و  هنگام رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی معطوف کنند.

نظر شما