شرور معروف تهران دستگیر شد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۳۰۴۷
شرور معروف تهران دستگیر شد
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری حرفه ای محله های جنوب تهران بلافاصله پس از زورگیری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: ساعت 15:00 روز گذشته یکی از شهروندان به  مرکز فوریت های پلیسی  تماس و از زورگیری مرد جوانی  با همکاری 5 تن از همدستانش شکایت و درخواست نیروهای پلیسی کرد. بلافاصله گشت انتظامی  کلانتری 153  شهرک ولیعصر(عج) که در همان محدوده در حال گشت زنی بودند، به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او عنوان کرد: شاکی با حضور ماموران اظهار  کرد، در حال گذر از خیابان بودم که مرد جوانی  به من نزدیک و با همکاری 5 تن از همدستان با  ضرب و جرح کردنم، گوشی موبایل  و مبلغ 380 هزار تومان وجه را از من زورگیری و از محل گریختند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه مال باخته موفق شده اند تصویری از مشخات ظاهری متهم اصلی  را به خاطر بسپارد، افزود: تحقیقات پلیسی  آغاز  و  در رصدهای اطلاعاتی پاتوق متهم اصلی شناسایی و ماموران کلانتری موفق شدند وی را که در پاتوقش مخفی شده بود، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر اموال سرقتی از متهم کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی معترف شد، افزود: شاکی نیز در کلانتری متهم را سارق اموالش معرفی کرد. تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان وی و کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد. 

نظر شما
پرونده ویژه