جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

آخرین وضعیت از محدودیت‌ها و ممنوعیت های تردد در حوالی خیابان شوش/ تا چه زمانی این محدودیت‌ها ادامه دارد؟

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۳۱۱۴
آخرین وضعیت از محدودیت‌ها و ممنوعیت های تردد در حوالی خیابان شوش/ تا چه زمانی این محدودیت‌ها ادامه دارد؟
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در خیابان شوش به دلیل حادثه آتش سوزی در این محدوده را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ ابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برخی محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی در حوالی خیابان شوش به دلیل وقوع آتش سوزی در این محدوده گفت: از ابتدای حادثه آتش سوزی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای ممنوعیت ها و محدودیت ها تردد در محل، ترافیک منطقه را مدیریت کردند.

او افزود: هم اکنون در چهارراه خانی آباد تقاطع شوش رجایی به سمت جنوب و در رجایی- بعثت به سمت شمال محدودیت تردد در راستای کنترل عبور و مرور پیرامون این حادثه اعمال شده است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص وضعیت تردد در حوالی خیابان شوش و محدوده غرب به شرق و شرق به غرب خیابان بعثت تصریح کرد: حادثه رخ داده وضعیت ترافیکی محل را سنگین کرده که عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در حال تسهیل در تردد همشهریان تهرانی هستند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تا تثبیت نشدن وضعیت این حادثه و مهار آتش سوزی این محدودیت ها حداکثر تا ساعت 21 ادامه دارد. داخل بابری خروج خودروها وانت، کامیونت، موتور و.. مشکل ایجاد کرده است. خروج این خورو ها برای جلوگیری از آسیب بوده است.

او افزود : دلیل اصلی اجرای این محدودیت ها تسهیل در تردد خودروهای آتش نشانی و امدادی بوده است.

نظر شما