آغاز به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۳۴۶۹
آغاز به کار دومین پویش آزادسازی مادران زندانی
محمود کلهری از آغاز به کار دومین پویش آزاد سازی مادران زندانی خبر داد و گفت: معتقدیم آزادی یک مادر به «نجات خانواده و نجات جامعه" منجر می شود و امیدواریم با مشارکت همه شهروندان مادران زندانی جرایم مالی تا نوروز 1400 به کانون گرم خانواده شان باز گردند.

به گزارش برنا؛ محمود کلهری، شهردار منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: سال 98 همزمان با ایام فاطمیه پویش آزادسازی مادران زندانی به راه افتاد و با برگزاری جشن گلریزیان در منطقه۵ تعدادی از مادران زندانی استان تهران، آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

محمود کلهری به ادامه این پویش در سال جاری اشاره کرد و گفت : امسال نیز برای رهایی مادران زندانی در تلاشیم تا با کمک مسئولین منطقه، خیرین ، سازمان زندان‌ها و نهادهای حقوقی و قضایی این مهم را انجام داده و شاهد آزادی مادران زندانی باشیم.

شهردار منطقه5 با بیان اینکه یکی از رسالت های شهرداری ها حمایت از آسیب دیدگان و پیشگیری از آسیب های بعدی برای ایشان است تاکید کرد: شهرداری حسب رسالت اجتماعی خود در این زمینه می تواند به خوبی نقش آفرینی کند و با کنارهم قرار دادن طیف های مختلف مخاطبین خود،  با تقویت حس همدلی در میان شهروندان و انجام امور اجتماع محور مشکلات شهروندان آسیب دیده را بصورت پویش های مردمی برطرف کند.

او درباره فعالیت‌های منطقه5 در زمینه حمایت کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار گفت:  شهرداری  منطقه 5 تاکنون با زیرساخت های تخصصی در زمینه گرمخانه های بانوان و آقایان، مدرسه کودکان کار ، مراکز مهارت آموزی و اشتغال زنان  (5 مرکز کوثر فعال) ،  مراکز سلامت محور ، راه اندازی آموزش و ورزش های تیمی و حرفه ای برای کودکان و بویژه کودکان کار و سایر زیرساخت های اینچنینی گام های موثر و ماندگاری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ، افزایش توان اشتغال و معیشت زنان سرپرست خانوار ، و سلامت شهروندان برداشته است.

این پویش همزمان با وفات حضرت فاطمه (س) در منطقه5 آغاز و در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) به پایان میرسد و طبق پیش بینی های صورت گرفته مادران زندانی، نوروز سال 1400 از زندان آزاد می‌شوند.

گفتنی ست روز گذشته و با حضورخیرین،معتمدین و متنفذین این منطقه و با رونمایی از پوستر این رویداد، دومین دوره پویش مردمی آزادسازی مادران زندانی آغاز به کار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز