کشف ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق در جنوب تهران

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۳۶۲۳
کشف ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق در جنوب تهران
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 125 هزار نخ سیگار قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در اوایل هفته جاری ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دپو مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی  در حوالی نعمت اباد مطلع شدند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک منزل مسکونی به تازگی مقدار فراوانی سیگارهای خارجی قاچاق در منزل مسکونی اش دپو کرده است، اضافه کرد:  نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس  و دستور دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران  تصریح کرد: روز گذشته سی ام دی ماه ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند در یک عملیات منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و  در بازررسی از منزل وی  125 هزار نخ سیگار با برند خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف کنند.

این مقام ارشد انتطامی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را حدود یک میلیارد ریال براورد کرده اند،  خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز