شناسایی سارقان خودروی محله امیر آباد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۳۶۴۰
شناسایی سارقان خودروی محله امیر آباد
رئیس کلانتری 125 یوسف آباد پلیس پیشگیری تهران از شناسایی 2 سارق خودرو هنگام سرقت خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ حسین مافی، رئیس کلانتری 125 یوسف آباد گفت: با وقوع چند فقره سرقت خودرو در چند روز اخیر در محدوده کلانتری، تیمی از ماموران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و پس از شناسایی نقاط آسیب پذیر، گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

او افزود: گشت زنی های هدفمند ادامه تا اینکه ساعت 5 بامداد امروز گشت انتظامی کلانتری  یوسف آباد حین گشت زنی در محدوده خیابان امیر آباد شمالی متوجه توقف یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش  در کنار یک دستگاه خودروی سواری می شوند که راکب موتورسیکلت سوار بر موتورسیکلت به صورت نیمه آماده برای حرکت و مردی در حال بازکردن در خودروی یک دستگاه سواری 206 بود.

او عنوان کرد: با مشاهده متهمان، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری تغییر مسیر داده به موتورسیکلت نزدیک می شوند ولی ترک نشین موتورسیکلت بلافاصله سوار بر موتورسیکلت شده و از محل گریختند.

رئیس کلانتری یوسف آباد ابراز کرد: عملیات مهار سارقان آغاز و دستور توقف موتورسیکلت صادر شد. ولی متهمان بدون توجه به فرمان های پلیسی به فرار خود ادامه که گشت انتظامی کلانتری برای جلوگیری از ورود خسات چند تیر هوائی شیلک می کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان همچنان به فرار خود ادامه می دادند، گفت: در این عملیات تعقیب و پریز، موتورسوران تعادل خود را از دست داده و به زمین برخورد می کنند و سپس با رها کردن موتورسیکلتشان به صورت پیاده از محل می گریزند.

سرهنگ مافی افزود: گشت انتظامی کلانتری در این عملیات پلیسی موفق می شوند، هر دو متهم را دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری یوسف آباد انتقال دهند.

کلانتر محله یوسف آباد به اعتراف متهمان مبنی بر قصدشان در سرقت خودرو 206 اشاره کرد، گفت: کشف سایر جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی از  متهمان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز