اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۳۷۲۸
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان/ هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌هایی نظیر آذربایجان غربی، اردبیل‌، البرز‌، تهران‌، قزوین‌، لرستان‌، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد‌، کرمانشاه و کردستان خبر داد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

باید بر طرح‌های مبتنی بر طبیعت‌گردی تمرکز جدی شود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طبیعت‌گردی را جزو ظرفیت‌های ایران عنوان کرد و گفت: این موضوع به ‌اندازه میراث‌فرهنگی ظرفیت دارد، در طبیعت‌گردی محور روی ایجاد کمپ‌ها و مجتمع‌های گردشگری است و باید بر طرح های مبتنی بر طبیعت‌گردی تمرکز جدی شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان خبر داد:

ثبت 111 فقره آتش سوزی در جنگل‌های شمال طی 10 روز اخیر/ جنگل‌بانان نیازمند اعتبارات دولتی/ سازمان منابع طبیعی به تنهایی قادر به حفاظت از جنگل‌ها نیست

عبدالرحیم لطفی گفت: سازمان منابع طبیعی به تنهایی قادر به حفاظت از جنگل‌ها نیست، بلکه در این اقدام تمامی مردم باید در حفاظت از جنگل‌ها مشارکت کنند. هرچند از 10 روز گذشته تمامی همکاران در آماده باش کامل هستند. اکثر آتش سوزی‌ها هم در مناطق مهار شده و. 111 فقره آتش سوزی تا به امروز ثبت شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات:

مجروحیت یک نفر در حوادث جوی غرب کشور/گرفتار شدن87 خودرو در برف و کولاک

محمدباقر محمدی گفت: ٧ محور کوهستانی استان های آذربایجان شرقی و غربی شاهد کولاک و برف بودند که در این مناطق به 444 نفر امدادرسانی شد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی

محدودیتی برای سفرهای داخلی وجود ندارد/ افراد برای مسافرت‌های داخلی ملزم به انجام تست پی سی آر نیستند/ معرفی آزمایشگاه تشخیصی کرونا برای سفر رانت مالی به دنبال دارد

حرمت ‌اله رفیعی گفت: آژانس‌های مسافرتی دخالتی در زمینه معرفی آزمایشگاه‌ها به مسافران برای انجام تست پی سی آر ندارند، بلکه ایرلاین‌ها آزمایشگاه‌ها را معرفی می‌کنند. هرچند هرگونه معرفی آزمایشگاه رانت مالی به دنبال دارد.

تمدید مهلت تکمیل موجودی برای کارگران و بازنشستگان در سامانه جامع اقدام ملی مسکن

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تمدید مهلت تکمیل موجودی در سامانه جامع اقدام ملی مسکن خبر داد.

آذری جهرمی به بازپرسی فراخوانده شد/ استنکاف وزیر ارتباطات از اجرای حکم قوه قضاییه برای فیلتر کردن اینستاگرام/ اعلام جرم دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما علیه جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام جرم دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه فراخوانده شد.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت:

پرونده 9 واکسن کرونا در کشور فعال است/ برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل در ایران/ کواکس هیچ واکسنی توزیع نکرده است/ اولین کشور خاتمه دهنده واکسیناسیون سراسری خواهیم بود

کیانوش جهانپور با اشاره به آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در ایران از زاری دوزادهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل در ایران خبر داد.

یک متخصص زنان و زایمان مطرح کرد:

بروز مشکلات زناشویی در پی سقط‌های عمدی/افسردگی مادر پس از سقط جنین/ دلایل سقط های ناخواسته چیست؟

زهرا موسوی گفت: در بسیاری از موارد سقط عمدی بروز احساس گناه و شرمساری و همچنین بروز مشکلات زناشویی میان زوجین اتفاق می افتد.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

جان باختن ۸۴ بیمار کرونایی دیگر در کشور/ شناسایی ۶۱۸۲ بیمار جدید کووید۱۹

سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

سعی می کنیم در کوتاه مدت کنکور حذف شود/ برگزاری کنکور به صورت مجازی در دستور کار نیست/ مافیای کنکور فعال است اما آنقدر جدی نیستند

علیرضا منادی سفیدان گفت: برای کنکور سال 1400 برنامه جدیدی نداریم و کنکور سال آینده نیز همانند سال های قبل برگزار می شود.

وزیر بهداشت خبر داد:

شناسایی یک مورد دیگر از ویروس بریتانیایی در ایران/ واکسیناسیون با استفاده از واکسن داخلی از اواسط بهار آغاز می‌شود/ آغاز واکسیناسیون با واکسن‌های وارداتی از 22 بهمن/ منتظر سهمیه کواکس و تولید داخل نمی‌مانیم

سعید نمکی گفت: امیدواریم قبل 22 بهمن اولین گروه های هدف را توسط واکسن وارداتی واکسینه کنیم. اما تا زمانی که بی خطر ترین واکسن را وارد نکنیم این کار را انجام نمی دهیم.

تصادف فجیع در جاده دامغان به سمنان

امروز یکم بهمن در ساعت05:30 در جاده دامغان به سمنان 55 کیلومتری سمنان تصادف به وقوع پیوست.

پلیس آگاهی به متقاضیان پیش خرید مسکن هشدار داد

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از متقاضیان پیش خرید مسکن خواست قبل از انعقاد هرگونه قرارداد، نسبت به درستی ادعاهای مطرح شده اطمینان حاصل کنند.

ترافیک در اتوبان‌های تهران/راکبین موتورسیکلت در داخل تونل‌ها تردد نکنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از ترافیک سنگین در ۶ معبر بزرگراهی خبر داد.

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 65 قرار گرفته و به دلیل کاهش ذرات معلق کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

سود سهام سال ۹۸ بیمه ملت برای بازنشستگان کشوری امروز واریز می‌شود

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سود سهام سال ۱۳۹۸ شرکت بیمه ملت برای بازنشستگان سهامدار امروز ( چهارشنبه) به حساب این عزیزان واریز می شود.

نظر شما