کشف مزرعه بزرگ استخراج بیت کوین در اصفهان

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۴۳۶۳
کشف مزرعه بزرگ استخراج بیت کوین در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف 56 دستگاه ماینرخارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 200 میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ حسین بساطی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت غیر مجاز و بدون مجوز چند نفر در زمینه  تولید ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی و 2 واحد کارگاهی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی مقام قضائی از این واحدها بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات  56 دستگاه ماینرخارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به دستگیری  3 نفر در عملیات مذکور گفت: ارزش ماینر های مکشوفه برابر توسط کارشناسان مربوطه  10 میلیارد و 200 میلیون ریال ارزیابی شده است.

این مقام انتظامی از برخورد قاطع و قانونی پلیس با تولید کنندگان غیر قانونی ارز دیجیتال خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از تولید کنندگان ارز دیجیتال برای انجام فعالیت غیر قانونی خود از برق یارانه ای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استفاده می کنند که این کار آنها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز