سرکلانتر هفتم پایتخت:

تتوکار خیابانی در نازی آباد دستگیر شد/اخذ حکم قضایی برای جلوگیری از تاسیس گرمخانه

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۵:۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۴۴۷۲
تتوکار خیابانی در نازی آباد دستگیر شد/اخذ حکم قضایی برای جلوگیری از تاسیس گرمخانه
سرهنگ دوستعلی جلیلیان از برخورد با متخلفین حوزه های مختلف در محدوده سرکلانتری هفتم تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خصوص برخی معضلات مناطق جنوبی تهران به خبرنگار برنا گفت: با انجام طرح های پی در پی و به دنبال عملیاتی که چندین شبانه روز به طول انجامید، بوستان میثاق و محله های اطراف آن در منطقه 16 خالی از معتادین متجاهر شد و می توان امیدوار بود تا شهروندان از این بوستان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

WhatsApp Image 2021-01-22 at 12.57.29

این مقام انتظامی در خصوص اختلافات در رابطه با تاسیس گرمخانه در یکی از محلات تهران خاطرنشان کرد: در حوالی بوستان میثاق و در مرز شمالی منطقه 16 با منطقه 12 تهران مقرر شده بود که یک گرمخانه تاسیس شود که ما با ساخت آن مخالفت کردیم.

او افزود: در همین راستا با استناد به استدلال های موجود مبنی بر این که تاسیس گرمخانه در آن منطقه معضلات پیرامونی را دوچندان می کند، حکم قضایی برای جلوگیری از ساخت آن را دریافت کردیم. 

سرهنگ جلیلیان در خصوص یک پرونده دیگر گفت: همچنین در محله بازار دوم نازی آباد، شخصی دستگیر شد که در خیابان و در ملاعام بر روی دست بانوان و دختران نوجوان اقدام به تتوکاری می کرد که توسط عوامل انتظامی متوقف و در بازداشت قرار دارد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری در پایان تصریح کرد: تخلفات در این حوزه صرفا معطوف به فضای حقیقی نیست و در فضای مجازی نیز شاهد هستیم که معاملات مهمات و موادمخدر نیز صورت می گیرد و منجر به جرائمی در این حوزه می شود.  در این عرصه نیز به صورت جدی برخورد خواهد شد و فقط در یک مورد 6 هزار فشنگ از یک نفر کشف شد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما