رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد:

آخرین جزئیات تردد در شهرهای قرمز ونارنجی/ تشریح وضعیت راهها

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۴۷۷۰
آخرین جزئیات تردد در شهرهای قرمز ونارنجی/ تشریح وضعیت راهها
سرهنگ احمد شیرانی گفت: طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج و کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک همچنین در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

او با اشاره به محورهای مسدود شریانی افزود: محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و دلگان - زهکلوت تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: با توجه به بارندگی و کولاک دو روز گذشته در برخی از جاده‌های استان‌های شمالی و شمال شرقی و شمال غربی برخی از جاده‌ها به علت برف و کولاک شدید و نبود دید کافی و ایمنی لازم موقتاً مسدود و با تلاش عوامل پلیس راه و همکاران راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تمامی این محورها باز و تردد روان و بدون مشکل انجام می‌گیرد.

سرهنگ شیرانی در پایان گفت: این هفته طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد.

سرهنگ شیرانی از هموطنان خواست قبل از تردد در مسیرها از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰ یا از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز