رئیس پلیس فتا غرب استان تهران:

عامل حیوان آزاری در فضای مجازی دستگیر شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۴۷۹۳
عامل حیوان آزاری در فضای مجازی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از کشف یک فقره پرونده مربوط به حیوان آزاری خبر داد و گفت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و فرد خاطی طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ سیدنظام موسوی، رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در تشریح این خبر افزود: برابر رصدهای صورت گرفته در راستای برخورد با عاملان ترویج خشونت در شبکه‌های اجتماعی، شاهد تصویری بودیم که در آن فردی با اسلحه بادی در حال نشانه گیری به سمت یک حیوان بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: این عکس در همان ساعت اولیه انتشار، توسط کارشناسان پلیس فتا غرب استان تهران رصد شد و بلافاصله به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.  

سرهنگ موسوی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از شناسایی فرد مورد نظر و هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، ضمن دستگیری متهم وی را به پلیس فتا غرب استان تهران احضار کردند و در نهایت این مجرم سایبری جهت سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی  تحویل داده شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد؛ شایان ذکر است که از منظر اعتقادی و انسانی نیز این گونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هر گونه رفتاری که ترویج خشونت را در پی داشته باشد،  برخورد قانونی می‌ کند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره به اینکه آگاهی ‌بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به هموطنان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا تهدید توسط مجرمان و اخاذان اینترنتی، موضوع را در اولین فرصت به پلیس اطلاع دهند و به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری و مصونیت از شگردهای مجرمانه  به وب سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

نظر شما