وزیر کشور :

ایجاد آرایش جدید در ساماندهی حاشیه شهرها/ ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی کرونا تبدیل به مصوبه می‌شوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۵۴۰۴
ایجاد آرایش جدید در ساماندهی حاشیه شهرها/ ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی کرونا تبدیل به مصوبه می‌شوند
رحمانی فضلی گفت: بررسی ابعاد مختلف آسیب های اجتماعی کرونا را در سه سطح شورای اجتماعی، ستاد مبارزه با کرونا و شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش خواهیم برد تا ابعاد مختلف کرونا تبدیل به مصوبه شود.

به گزارش برنا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور درحاشیه صد و سی ششمین جلسه شورای اجتماعی شیوع ویروس کرونا گفت: در جلسه شورای اجتماعی که امروز برگزار شد دو دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آنها ارزیابی فعالیت ها و کارهای اقدام شده در حاشیه شهرها بود.

او افزود: پرداختن به مسئله حاشیه شهرها طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از اولویت های ماست و گزارش خوب و روند رو به مثبتی در این زمینه ارائه شد و همچینن مقرر شد با آرایش جدیدی که در ساماندهی این کار داد می شود، بتوانیم فعالیت های جدید و مهمی را در حاشیه ها بعمل بیاوریم که انشاالله در جلسات بعدی مفصل تر به آن خواهیم پرداخت.

رحمانی فضلی تصریح کرد: موضوع دوم که مورد بررسی قرار گرفت آثار اجتماعی بیماری کرونا بود که هم آثار مثبت هم منفی و هم کوتاه مدت و میان مدت خواهد داشت و بی توجهی به این آثار می‌تواند در ابعاد روانی و اجتماعی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: درخصوص این موضوع جلساتی از قبل داشتیم و کارگروه هایی را نیز تشکیل دادیم و در دانشگاه های مختلف بحث های نظری مطرح شد اما امروز دستگاه های اجرایی گزارش های خود را درمورد مسائل اجتماعی کرونا ارائه دادند که کاملا میدانی، عملیاتی و واقع بینانه بود.

او افزود: امروز مقرر شد باقی دستگاه های اجرایی گزارش های خود را ارئه دهند تا ما در قالب کارگروه های مختلف بررسی دقیق تری انجام دهیم و جمع بندی نهایی را با رویکرد پیدا کردن راه ها و روش هایی که هم باز دارنده آثار منفی کرونا باشند انجام داده و جنبه مثبت آن را تقویت و  درمان برخی آسیب های اجتماعی را پیدا کنیم.

رحمانی فضلی گفت: این کار را در سه سطح شورای اجتماعی، ستاد مبارزه با کرونا و شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش خواهیم برد تا ابعاد مختلف کرونا تبدیل به مصوبه شود.

وزیر کشور گفت: ویروس کرونا همه ابعاد زندگی مردم، جامعه، روابط، مناسبت ها و کارکردها را تحت تاثیر قرار داده که انشاالله با بررسی هایی که انجام می شود و همچنین همکاری دانشگاه ها بتوانیم آن را هم در حوزه بازدارندگی و هم درمان کنترل کنیم.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز