نحوه پیگیری جرایم ترددهای شبانه

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۶۷۶۶
نحوه پیگیری جرایم ترددهای شبانه
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://rahvar۱۲۰.ir در قسمت استعلام تخلفات خودرو، تخلفات خودرویی خود اعم از محدودیت‌های تردد شبانه (۲۱ تا ۴ بامداد) را مشاهده کنند.

به گزارش روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عباس مظفری در رابطه با روش استعلام تخلفات خودرو در خصوص محدودیت‌های تردد دوران کرونایی، گفت: افراد می‌توانند برای استعلام تخلفات خودرو به سامانه الکترونیکی پلیس راهنمایی و رانندگی به نشانی http://rahvar۱۲۰.ir مراجعه کرده و سپس در قسمت استعلام تخلفات خودرو پس از وارد کردن شماره بارکد کارت خودروی خود، تخلفات خود را مشاهده کنند.

او با تاکید بر اینکه رعایت‌ نکنندگان محدودیت‌ تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد توسط دوربین‌ و نیروهای مستقر اعمال قانون خواهند شد، افزود: گفتنی است اعمال قانون از طریق نیروهای مستقر مانند گذشته به صورت ارائه کاغذ نبوده، بلکه با دستگاه‌های الکترونیکی و دوربین‌ها ثبت می‌شود.

این مسئول در رابطه با علت ارسال نشدن پیامک برای تخلفات خودرو به افراد، تصریح کرد: افراد به دلیل تعویض سیم‌کارت، تعویض پلاک، سند خودرو به نام شخص دیگری باشد و غیره، پیامک تخلفات خودرو را مشاهده نمی‌کنند؛ گفتنی است امکان دارد پیامک با تاخیر ارسال شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در رابطه با محدودیت‌های تردد شبانه، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص برقرار بودن محدودیت تردد شبانه در استان زنجان توسط ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

نظر شما