پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه۵ امکان سنجی و پایش می‌شوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۶۸۵۲
پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه۵ امکان سنجی و پایش می‌شوند
معاون برنامه ریزی وتوسعه شهری منطقه5 گفت: پروژه های توسعه محله ای منطقه با همکاری کارگروهی متشکل از دبیران شورایاری محلات و نمایندگان منطقه5 برای تعریف و اجرا امکان سنجی و پایش می‌شوند.

به گزارش برنا؛ فاطمه سادات حمیدیان، معاون برنامه ریزی وتوسعه شهری منطقه5 با تاکید بر اجرایی شدن پروژه های کوچک مقیاس گفت: مطابق با رویکرد برنامه سوم توسعه شهر تهران مبتنی بر محوریت قرار گرفتن محله و حرکت از سمت پروژه های کلان و بزرگ مقیاس به سمت پروژه های کوچک مقیاس محله ای ،این مهم در دستور کار شهرداری منطقه5 قرار گرفته است.

حمیدیان تاکید کرد: کارگروه توسعه محلات در منطقه5 نسبت به بررسی مسائل و مشکلات محلات و امکان سنجی تعریف پروژه‌های متناظر محلی اقدام می‌کند. این کارگروه متشکل از دبیران شورایاری محلات، شهرداران نواحی، نمایندگان تام الاختیار معاونت های اجرایی و کارشناسان معاونت برنامه ریزی است که برنامه های پروژه های توسعه محلات را بررسی و پایش می‌کنند.

او به امضای صورتجسلات حوزه های تخصصی و اجرایی منطقه، دبیران شورایاری‌ها و ذی نفعان پروژه های احصاء شده اشاره کرد و گفت: به همین منظور تا کنون بیش از هفده جلسه در نواحی و معاونت‌های منطقه برگزار شده و  فهرست احصاء شده پروژه های محله محور منطقه5، برای نهایی شدن و بررسی های تدقیقی با بودجه های اختصاصی  به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران ارسال خواهد شد.

معاون برنامه ریزی منطقه ۵ خاطر نشان کرد: دبیرخانه ای در معاونت برنامه ریزی این منطقه تشکیل شده است تا تداوم کار کارگروه، اجرا و کنترل پروژه های توسعه محلی را به صورت مستمر پیگیری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز