دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا:

دستورالعمل های ویژه نوروز در حال تدوین است/دستفروشان در ایام عید ساماندهی می‌شوند/تا قبل از پایان سال واکسیناسیون گروه‌های هدف انجام می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۷۱۳۶
دستورالعمل های ویژه نوروز در حال تدوین است/دستفروشان در ایام عید ساماندهی می‌شوند/تا قبل از پایان سال واکسیناسیون گروه‌های هدف انجام می‌شود
بابک دین پرست گفت:با توجه به اینکه در ایام عید فعالیت دستفروشان بیشتر می شود مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان شهرداری ها و دهیاری ها و وزارت صمت برای ساماندهی این موضوع تشکیل شود.

به گزارش برنا‌؛ بابک دین پرست، دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا در هشتمین جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران گفت: امروز هشتمین جلسه اصلی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا برگزار شد که چند دستور کار برای بررسی داشتیم اما به دلیل طولانی شدن جلسه تنها دو دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بررسی روند اجرای مصوبات جلسه هفتم قرارگاه پیگیری شد که در این راستا ۴۱ مصوبه که به موضوعات مختلف جلسه قبلی قرارگاه مرتبط بود به جز یک مصوبه همگی اجرایی شدند و باقیمانده آنها تا آخر هفته عملیاتی خواهند شد.

دین پرست تصریح کرد: از ۱۳ جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که پس از تشکیل قرارگاه مصوبات مختلفی را داشته پرونده هشت جلسه یعنی جلسات ۴۲ تا ۵۰ ، همه مصوبات اجرایی شده و گزارش آن برای رئیس جمهور ارسال شد.

او افزود: در بخش دیگری از جلسه بررسی تدوین دستورالعمل های ویژه ایام نوروز با حضور وزیر میراث فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفت تا برنامه ریزی مناسبی برای سفرهای این ایام و فعالیت صنوف انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

معاون وزیر کشور عنوان کرد: مقرر شد کمیته انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا پیشنهادات خود برای تردد در این ایام را ارائه کند تا پس از بررسی این پیشنهادات، به ستاد ملی مدیریت کرونا ارسال شود.

دین پرست درمورد فعالیت اصناف در ایام عید نوروز گفت: در مورد فعالیت صنوف با همکاری وزارت صمت با توجه به لزوم رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی مقرر شد برای فعالیت اصناف تصمیمات لازم اتخاذ شود از سمت دیگر با توجه به اینکه در این ایام فعالیت دستفروشان بیشتر می شود مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان شهرداری ها و دهیاری ها و وزارت صمت برای ساماندهی این موضوع تشکیل شود.

او خاطرنشان کرد: در جلسه امروز تولید و واردات واکسن کرونا مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان بانک مرکزی و وزارت امور خارجه گزارشاتی را ارائه دادند که نشان می دهد همه دستگاه‌ها پیگیر هستند که تا پیش از پایان سال برای گروه های هدف واکسن وارد و کار واکسیناسیون انجام شود.

//انتهای پیام:5

نظر شما
پرونده ویژه