رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

خواستار افزایش بودجه بخش‌های حمایتی از معلولان هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۷۳۲۰
خواستار افزایش بودجه بخش‌های حمایتی از معلولان هستیم
مهدی عیسی زاده گفت: در رایزنی هایی که با دولت پیش از ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس داشتیم خواستار افزایش بودجه بخش های حمایتی از معلولان به ویژه سازمان بهزیستی شده بودیم.

به گزارش برنا؛ مهدی عیسی زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا اشاره به پیش‌بینی ۱۸۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ برای اجرای قانون حمایت از معلولان، گفت: این رقم، رقم بسیار کمی است که مورد قبول مجلس نیست.

او با بیان این که در رایزنی هایی که با دولت پیش از ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس داشتیم خواستار افزایش بودجه بخش های حمایتی از معلولان به ویژه سازمان بهزیستی شده بودیم، ادامه داد: از دولت خواسته شده بود یک پک کامل در این زمینه به مجلس ارائه کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس، اضافه کرد: از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در کمیسیون تلفیق خواسته شده است در زمان بررسی بودجه سال آینده و به ویژه در بخش مصارف، مراقبت های لازم را داشته باشند تا برای اجرای قانون حمایت از معلولین بودجه درخوری در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی حساسیت های لازم را برای این که تا حد امکان حقوق معلولان اعمال شود را دارد و در بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق این موضوع تا حدود زیادی رعایت شده است.

نظر شما