ایمن سازی فضاهای شهری جنوب شهر با مشارکت کانون‌های سلامت محور

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۵۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۷۵۵۳
ایمن سازی فضاهای شهری جنوب شهر با مشارکت کانون‌های سلامت محور
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه19 از اجرای طرح ایمن سازی فضاهای شهری با مشارکت کانون های سلامت محور مادر و کودک خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزایش امنیت، رفع موانع فیزیکی و تسهیل تردد شهروندان را از اهداف مهم اجرایی این طرح دانست و گفت: در همین راستا معابر ناایمن شهری با مشارکت اعضای کانون های مادر و کودک شناسایی و در اولویت برنامه های اجرایی این شهرداری قرار می گیرد.

به گفته او نصب تابلوهای جهت یابی برای راهنمایی شهروندان، وجود موانعی فیزیکی مانند نرده و درختهای انبوه، رفع کمبود روشنایی معابر جرم‌خیز، جمع آوری کارتن خواب ها و ... از جمله اقدامات اجرایی برای ایمن سازی فضاهای شهری محسوب می شود.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به آغاز فاز اجرایی طرح همگام سلامت بیان کرد: این طرح در قالب برگزاری دوره های آموزشی تسهیلگری با هدف ارتقای مشارکت و پویایی کانون های اجتماع محور سلامت با حضور اعضای منتخب کانون ها و با مشارکت اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار می شود.

بصیری توانمندسازی دیجیتالی سالمندان، مناسب سازی فضاهای شهری، سبک زندگی دیابتی، چالش پیاده روی، همکده جوانی، فعالیت داوطلبانه گروهی در زمینه بهداشت مساجد، کاهش مصرف پلاستیک، معرفی کسبه بدون فروش دخانیات، گروه های همیاری کاهش وزن را از محورهای این طرح اعلام کرد و افزود: در پایان با توجه به نیاز منطقه، هرکانون در یکی از این محورها فعال خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز