دستگیری افرادی که در تشییع جنازه‌ها تیراندازی می‌کردند

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۷۶۶۸
دستگیری افرادی که در تشییع جنازه‌ها تیراندازی می‌کردند
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری افرادی که در تشییع جنازه‌ها اقدام به تیراندازی می‌کردند خبر داد.

به گزارش برنا؛ درپی گزارشات مردمی به ضابطان قضایی مبنی بر تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه و عروسی ،موضوع در دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سید علی ملک حسینی با اعلام این خبر در ادامه اظهار کرد: در پی پخش کلیپی از تیراندازی با سلاح، در یکی از مراسمات تشییع جنازه در مرکز استان، پس از گزارش پلیس اطلاعات نیروی انتظامی، دستورات قضایی لازم صادر و در مرحله اول تعدادی از متهمین شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: این افراد به اتهام قدرت نمایی با سلاح تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به زندان معرفی شدند.

ملک‌حسینی با اشاره به این که استفاده غیرمجاز و ناصحیح از سلاح به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود ، به افرادی که در این گونه مراسمات تشییع و عروسی اقدام به تیراندازی می‌نمایند، هشدار داد و تصریح کرد: با افرادی که با این گونه اقدامات، موجب ناامنی در سطح استان و همچنین ارائه چهره زشت و ناپسند از مردم و استان ‌شوند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

او گفت: این افراد بدانند که دیر یا زود شناسایی، دستگیر، بازداشت و اسلحه ی مورد استفاده ی آنان ضبط خواهد شد.

دادستان مرکز استان تأکید کرد: صاحبان مراسم عزا و عروسی که در مراسم آنها، اقدام به تیراندازی با سلاح می شود، نیز مجرم محسوب و تحت پیگرد قرار می گیرند.

ملک حسینی از زحمات نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و سرعت عمل در شناسایی و دستگیری متهمین تقدیر نمود و اظهار داشت: در این پرونده 5 نفر از افرادی که در مراسم تشییع جنازه اقدام به تیراندازی با سلاح نموده بودند، دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: اقدامات قضایی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری سایر کسانی که در مراسمات مزبور اقدام به نیراندازی نموده اند ، در حال انجام است.

نظر شما